Pravila ishrane

Ovo su pravila ishrane koja čine život zdravim:

1) NE PRESKAČITE DORUČAK

Doručak aktivira vaš metabolizam i daje vam energije da započnete dan. Koliko god žurili ujutru, ne preskačite ga.

2) IZBEGAVAJTE BRZU HRANU

Brza hrana u većini slučajeva nije zdrava a i porcije su prevelike. Počastite sebe jednom nedeljno brzom hranom, i neka vam zdrave namirnice postanu rutina.

3) JEDITE PRAVU HRANU

Izbacite ukusnu ali modifikovanu hranu punu štetnih emulgatora i veštačkih konzervanasa. Kada kupujete u marketu, obratite pažnju na sastojke.

4) SLUŠAJTE SVOJ STOMAK

Jedite sve dok osećate glad. Kada osetite sitost, prestanite da govorite “samo još jedan zalogaj”.

5) JEDITE VIŠE POVRĆA

Ubacite šareno povrće u vaš doručak, ručak i večeru. Što šarenije, to je i zdravije.

6) NE PRESKAČITE OBROKE

Preskakanjem obroka samo ćete usporiti vaš metabolizam. Izgubićete osećaj sitosti i dobiti nagon za hranom u kasnim satima.

7) PIJTE DOSTA VODE

Čovek može duže bez hrane nego bez vode. To je činjenica. Vodu treba piti često i preko celog dana. Kada osetite žeđ, to znači da je vaš organizam dehidrirao.

8) POJEDITE SLATKIŠ

Možete pojesti slatkiš umesto užine, i to 5 sati između obroka. Šećer će vam pružiti energiju i smanjiti potrebu da pojedete veliku količinu obroka koji sledi.

9) IZBEGAVAJTE GAZIRANO

Zaboravite na gazirana pića i zamenite ih običnom vodom.

10) NE POSTOJI OSOBA KOJA SE SAVRŠENO HRANI

Ne smete dozvoliti da konzumiranje nezdrave hrane postane vaša životna navika. Ali, odredite dan u nedelji u kome ćete počastiti sebe nečim ukusnim ali manje zdravim.

You may also like...